کلاس 210دانشگاه فرهنگیان امام صادق(ع)
خبرهای علمی دانشگاه فرهنگیان امام صادق(ع) بهبهان
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : مطلوبی

<a href="http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=a93aa5b0670e58fce359294938bbaf4d" target="_blank">02.MOV</a>

فیلم مستندی از بازدیدکتابخانه توسط اقایان محرم مقتدر ی نسب وجناب اقای نیک سیرت باهمراهی شاگردانشان تحویل اینجانب گردید

ادرس این فیلم در بالا قید شده است همکاران جهت دیدن فیلم به لینک بالا بروید



چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : مطلوبی

k

 
نشریه دیواری با موضوع قیام عاشوراتوسط اقای جمعه جهاندیده
وشاگردان در مدرسه شهید ستمی لیکک تهیه ودر معرض نمایشگاه
این مدرسه به نمایش در امد

70839183244843164944.jpg



شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:58 ::  نويسنده : مطلوبی
 

تولد امام دهم شيعيان حضرت امام علی النقی (ع ) را نيمه ذيحجه سال 212 هجری قمری نوشته اند . پدر آن حضرت ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار پاکدامنی بود. نام آن حضرت - علی - کنيه آن امام همام " ابوالحسن " و لقبهای مشهور آن حضرت " هادي " و " نقي " بود . حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن 8 سالگی به مقام امامت رسيد و دوران امامتش 33 سال بود .

شهادت امام هادی (ع )
امام دهم ، حضرت هادی (ع ) در سال 254هجری به وسيله زهر به شهادت رسيد . در سامرا در خانه ای که تنها فقط فرزندش امام حسن عسکری بر بالين او بود . معتمد عباسی امام دهم را مسموم کرد . از اين سال امام حسن عسکری پيشوای حق شد و بار تعهد امامت را بر دوش گرفت . و در همان خانه ای که در آن بيست سال زندانی و تحت نظر بود ، سرانجام به خاک سپرده شد .



جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:25 ::  نويسنده : مطلوبی

 فرهنگیان عزیز روزتان مبارککارت پستال های تبریک روز معلم

قبل از انقلاب روز معلم در ۱۲ اردیبهشت بود و مناسبت آن، کشته شدن یکی از معلمان به نام ابوالحسن خانعلی در روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۰ در تجمع اعتراض‌آمیز معلمان در میدان بهارستان بود[۲].

پس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران خبر ترور و قتل مرتضی مطهری به دست اعضای گروه فرقان (که شب قبل اتفاق افتاده بود) در ۱۲ اردیبهشت منتشر شد و به همین مناسبت نیز همین روز دوباره به نام روز معلم نامگذاری گردید.[



جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : مطلوبی

کاری از:علی رضاجوهر

-حسین رگبارمقدم-عبدالله ریحانی نسب

قضاوت با شماست

ت

 



جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : مطلوبی

برگزاری نمایشگاه کتاب درمدرسه شهیددیالمه ممبی مجری علی جانچمنی

 



جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : مطلوبی
 
شهدا شرمنده ایم 
کاش در روز معلم یادواره ای از شهدای فرهنگی در دانشگاه برگزار می شد تا ما احساس شرمنده ای نمی کردیم
 
 
 
 
 
 



یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : مطلوبی

امامزاده میرسالار(ع)



جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : مطلوبی

 

 

بازی­های منطقه بهبهان دارای تنوع و گستردگی خاصی است که کودکان، نوجوانان اعم از دختر یا پسر به انجام آن می­پردازند. برخی از انواع این بازی­ها به شرح زیر می­باشد:

قطور qotur، تی­تی titi، سوار سوار، کل کل برد kelkelebard، تپ تپ گا taptape gâ، امی بی amibiیا دال کلی dâlkeli، ای دسه ei dasa، اسه سوار esesavâr، گل تکونار gol tekonâr، مزوت شهری mazotešahri، مرد سلوری marde saloriو...

 

توضیح برخی از بازیهای سنتیِ بهبهان

سوار سوار

بازی به صورت دو نفر دو نفر انجام می­شود. پس از قرعه­کشی یک نفر روی کول دیگری سوار     می­شود و به در خانه­ها رفته از صاحب خانه سؤال می­کنند سوار سوار؟ یا پیاده سوار؟ اگر صاحب خانه می­گفت پیاده سوار آن دو جایشان را عوض می­کنند و بازی به همین ترتیب ادامه می­یابد.

تپ تپ گاtaptape gâ

روش این بازی به این شرح است که یک نفر در محل مشخص چشم می­گذارد و دیگران پنهان می­شوند پس از لحظاتی او به دنبال آنان می­گردد و هر کس را که ببیند دست خود را به سر او می­زند و آن شخص به این ترتیب از بازی خارج می­شود. هر کس نیز بتواند بدون دیده شدن به محل بازی برسد برنده است. نوبت چشم­گذاری بعدی به فردی می­رسد که زودتر ازهمه بازنده شده باشد.

 



 

یدالله اقدامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید در تراز بهترین دانشگاه‌ های کشور قرار گیرد، اظهارداشت: با توجه به اینکه در این دانشگاه تربیت نیروی انسانی متخصص به‌ عنوان معلم در دستور کار قرار می‌گیرد، با وجود اهمیت جریان نو شدن نسل‌ها توسط معلمان، اگر بنا باشد نسلی محقق و جامعه‌ای پویا ایجاد شود، باید آغاز این‌کار از آموزش‌وپرورش باشد. ‌

وی با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان، اظهارداشت: این دانشگاه در حال حاضر در مجموع با 4206 دانشجو‌ و 410 عضو هیأت‌علمی تمام‌وقت و نیمه وقت، با کمبود فضای فیزیکی مواجه است.

رییس پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به درخواست از وزارت علوم برای حمایت از این دانشگاه، تصریح کرد: با توجه به این که کار دانشگاه فرهنگیان تربیت‌محوری است، سند تحول بینادین آموزش‌وپرورش، بدون لحاظ دانشگاه فرهنگیان به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین قطعا تحقق اهداف این سند مستلزم حمایت همه‌ جانبه وزارت علوم از این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه باید توسط ساختارهای حکومتی تقویت شود تا تحول نسل‌ها محقق شود، اظهارکرد: پردیس‌های برادران رسول اکرم(ص) و خواهران فاطمه‌زهر‌ا‌(س) به‌ ترتیب با داشتن 1730 دانشجوی پسر و 505 دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی‌پیوسته و ناپیوسته از سال گذشته در استان راه‌اندازی شدند.

اقدامی افزود: دانشگاه امام جعفرصادق(ع) بهبهان با 980 دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، دانشگاه‌های شهید رجایی دزفول، شیخ انصاری دزفول و امام رضا(ع) اندیمشک و حضرت خدیجه کبری(س) دزفول در مجموع با 991دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از واحدهای زیر نظر دانشگاه فرهنگیان رسول اکرم(ص) است.

رییس پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان، اظهارداشت:در صورت رفع مشکل کمبود فضا(!!!!)، مقطع کارشناسی‌ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود. 


درباره وبلاگ

الهی اگر تو دست من بگیری وبلندم داری آن کیست که تواند فرودم بیاورد واگر تو از بلندی بگردنم بیندازی آن کیست که تواند مرا نگه دارد الهی تو تکریم کن تا کسی نتواند توهینی کند واگر تو توهینم کنی دیگر روی تکریم را نخواهم دید الهی اگر عقوبت تو به هلاکت من تعلق گیرد بنده تو بی کس وبیچاره خواهد ماند الهی آنان که ستم کنند سخت ضعیف ودوره حکومتشان کوتاه باشد ولی حکومت تو جاوید ولایزال وقدرت تو درهم شکننده مام قدرتها است
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس 210 و آدرس amirsalar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 10378
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content